кои сме ние

Дюфри София ООД

Дюфри София ООД е съвместно дружество между Dufry International AG (80%) и „Бългериан Еъруейз Груп“ ЕАД (20%). От 2022 година компанията управлява безмитните търговски обекти на Летище „Васил Левски“ София, като предлага на пътниците внимателно подбран асортимент от висококачествени продукти в редица категории. Сред тях са парфюмерия и козметика, алкохолни напитки, тютюневи изделия, местни деликатеси и вина, захарни изделия, детски играчки, слънчеви очила, кожени аксесоари, чанти, часовници и бижута. В обектите се предлагат също сувенири и продукти с ексклузивен етикет, създадени специално за и налични единствено в магазините на „Дюфри София“.

Компанията е и единственият лицензиран търговец в България на световноизвестната марка Victoria’s Secret, като предлага емблематични продукти от бранда в категориите парфюмерия, бельо и аксесоари.

С над 3000 кв.м търговска площ, „Дюфри София“ оперира седем безмитни магазина в зоните на заминаващи пътници в Терминал 1 и Терминал 2, както и два магазина в зоната за пристигащи пътници. Търговските обекти предлагат модерна и удобна среда, съобразена с очакванията на съвременния пътник. Концепцията съчетава международни стандарти с характерен български облик, създавайки запомнящо се потребителско изживяване още от първите минути на летището.

През ноември 2023 година, след обединението на Dufry и Autogrill, беше създадена новата група Avolta - най-голямата компания в света в сектора на пътническото преживяване. От март 2024 г., Avolta е публично търгувано дружество, листнато на Швейцарската фондова борса, с пазарна капитализация от 5.4 милиарда швейцарски франка.

Днес Avolta има присъствие в над 73 държави, с повече от 1200 локации по всички континенти и управлява мрежа от над 5100 търговски обекта - магазини и заведения за хранене, разположени на летища, круизни кораби, морски пристанища и ключови туристически дестинации. В портфолиото на групата присъстват утвърдени международни марки като Nuance, Hellenic Duty Free, Hudson, Colombian Emeralds, World Duty Free, Dufry и HMSHost.

През 2024 г. Avolta отчита приходи в размер на 13 473 милиона швейцарски франка, спрямо 12 535 милиона CHF през 2023 г., което представлява ръст от 7.5% на годишна база и затвърждава водещата ѝ позиция на глобалния пазар.