кои сме ние

Нюанс БГ АД

„Нюанс БГ“ АД е съвместно дружество между The Nuance Group (50%) – придобита от глобалния лидер Dufry през септември 2014 г., и „Бългериан Еъруейз Груп“ ЕАД (50%).

Основана с визията да предоставя висококачествено търговско изживяване за пътниците, компанията управлява безмитните магазини на летище Варна и летище Бургас от 2013 г. насам. Магазините предлагат богато разнообразие от премиум продукти, включващи парфюмерия и козметика, алкохолни напитки, тютюневи изделия, местни специалитети и вина, шоколадови изделия, аксесоари, слънчеви очила, кожени стоки, часовници, бижута и играчки. Част от асортимента са и сувенири, както и продукти с ексклузивен етикет, наличен единствено в обектите на „Нюанс БГ“.

С обща търговска площ от над 2300 кв.м, разпределена между двете черноморски летища, дружеството осигурява удобство и богат избор от стоки на пътниците както на заминаване, така и при пристигане. На летище Бургас „Нюанс БГ“ оперира три безмитни магазина и един магазин за пристигащи пътници, а на летище Варна – шест безмитни магазина и още един за пристигащи.

През 2024 г. компанията стартира мащабен инвестиционен проект, насочен към пълното обновяване на съществуващите търговски обекти и изграждането на нови зони с иновативна концепция. Фокусът е върху създаването на съвременна, лесна и вдъхновяваща търговска среда, която съчетава международни стандарти с дълбоко познаване на местния пазар и култура. Компанията следва дългосрочна стратегия, ориентирана към повишаване на качеството на обслужване, въвеждане на иновации и осигуряване на стабилна възвръщаемост за своите акционери. Очаква се всички нови и обновени обекти да бъдат завършени до началото на летния туристически сезон през 2025 г., когато пътниците ще могат да се потопят в комфортно и модерно пазаруване, отразяващо автентичността на България.

„Нюанс БГ“ АД е част от глобалното портфолио на Avolta – най-голямата в света компания в сферата на Travel Retail и Food & Beverage. През ноември 2023 г., след сливането на Dufry и Autogrill, двете компании се обединиха под новото име Avolta. Това стратегическо обединение събра под една марка водещи международни оператори, включително The Nuance Group, Hellenic Duty Free, Hudson, Colombian Emeralds, World Duty Free и HMSHost.

Днес Avolta присъства в над 73 държави, с над 1200 локации и повече от 5100 търговски обекта – магазини и заведения, разположени на летища, морски терминали, круизни кораби и ключови туристически дестинации на всички континенти. През 2024 г. компанията отчете приходи от 13 473 милиона CHF, спрямо 12 535 милиона CHF през предходната година, което представлява ръст от 7.5%. От същата година Avolta е публично търгувано дружество, регистрирано на фондовата борса.